22.09.2011

Açılış Konuşması

Selam Millet;

Öncelikle Şizofrenik yaklaşımla önümdeki kalabalığa konuşmaya hevesli bir lider havasında kurguladığım ilk blog yazım ironik bir yaklaşımla pusuya düşürülmüş bir lider havasına büründüğünü belirtmeliyim.

Blog olaylarında yeni olduğumun altını çizmekte fayda var. Blog açma olayı da kız arkadaşımın blog yazmasıyla çok ilişik. Bir blog açsam, bloğun içeriğini yaptığım çalışmalar oluştururdu ve bu zaten önceden beri yapmayı düşündüğüm bir fikirdi ama beni asıl meraklandıran bu bloğun ismi ne olur sorusuydu. Beni çeken bir isim bulursam yazmak için heves eder ve yazardım. Böylece blog açsam ismi ne olurdu acaba diye düşünmeye başladım. Akşam yattım sabah kalktım ve gözümün önünde canlandı. "ElektronTerbiyecisi". Bende şirkete gittim acaba isim alınmış olabilir mi diye içimi kurtlar kemirirken ismin alınmadığını görünce çok sevindim ve karşınızdayım.

İşler başlangıç aşamasında çok iyi gidiyordu. Aklıma blogumda yazacağım ilk yazıyı kurgularken yukarıda bahsi geçen pusu mevzusu gündeme geldi. Zira bugün itibariyle öğrendim ki ilk çalıştığım şirket ile yollarımızın bu ay sonunda ayrılacakmış. Bu olay okunduğu vakit biraz üzücü bir hava yaratsa da kesinlikle üzülmemek gerekir. Zaten bugün blog açarak hayatıma yeni bir dönemin başlangıcını atmış oldum. Bu haber sadece yeni sayfalara ihtiyacım olduğu gösteriyor.

Ama merak etmeyin şirketim de bir yıl geçirdim ve bu süre içerisinde öğrendiğim bir sürü yeni bilgi var. Yeri ve zamanı geldikçe hepsini sizinle paylaşacağım.

Şimdilik diyebileceğim "Hoşgeldiniz!".

1 yorum: